Deja lo Mejor para el Final

De Dead by Daylight Wiki

Deja lo Mejor para el Final es una Habilidad IconHelp perks.png Enseñable de (asesino o superviviente desconocido).

SaveTheBestForLast.gif
30 % 35 % 40 % Te obsesionas con un superviviente. Mientras tu obsesión sigue viva, después de estar en una persecución durante 20 segundos, el tiempo de recuperación del siguiente ataque con éxito se reduce en un 30/35/40 %. El tiempo de recuperación del ataque con éxito se mantiene activo durante 5 segundos después de una persecución. Si comienzas otra persecución antes de que pasen los 5 seconds, el tiempo de recuperación del ataque con éxito se reiniciará. Sólo una obsesión IconHelp obsession.png por partida.

"La muerte a llegado a tu pequeño pueblo, Sheriff." — Dr. Sam Loomis

Exclusiva de La Forma hasta nivel 30, luego puede enseñarse y usarse en otros Asesinos.

Teachable saveTheBestForLast.png
30 %
35 %
40 %

Te obsesionas con un superviviente. Mientras tu obsesión sigue viva, después de estar en una persecución durante 20 segundos, el tiempo de recuperación del siguiente ataque con éxito se reduce en un 30/35/40 %. El tiempo de recuperación del ataque con éxito se mantiene activo durante 5 segundos después de una persecución. Si comienzas otra persecución antes de que pasen los 5 seconds, el tiempo de recuperación del ataque con éxito se reiniciará. Sólo una obsesión IconHelp obsession.png por partida.

Histórico[editar | editar código]

Version 1.2.1[editar | editar código]

Icon Tier I Tier II Tier III Description
SaveTheBestForLast.gif 14 %

25 %

18 %

29 %

20 %

33 %

You become obsessed with one Survivor. As long as your Obsession is alive, the cooldown of missed attacks is decreased by 14/18/20 %. The cooldown of successful attacks is decreased by 25/29/33 %.

Version 1.5.0[editar | editar código]

SaveTheBestForLast.gif 30 % 35 % 40 % You become obsessed with one Survivor. As long as your Obsession is alive, after being in a chase for 20 seconds the cool-down for your next successful attack is decreased by 30/35/40 %. Your successful attack cool-down remains active for 5 seconds after not being in a chase and is lost after those 5 seconds have past if no Chase is initiated.

Version 2.1.0[editar | editar código]

SaveTheBestForLast.gif 4 Tokens 3 Tokens 2 Tokens You become obsessed with one Survivor.

Earn a Token for each successful hit that is not dealt to the Obsession. Each Token grants a stackable 5 % decreased cool-down on successful attacks. You can earn up to 8 Tokens.

Attacking your Obsession will make you lose 4/3/2 Tokens. You can no longer gain any Tokens if your Obsession is sacrificed or killed.

Change Log[editar | editar código]

Patch 1.5.0[editar | editar código]

  • Nerf: removed the flat attack cool-down reductions of 14/18/20 % for missed attacks and 25/29/33 % for successful attacks.
    • Replaced those with an attack cool-down reduction of 30/35/40 % for successful attacks only that is triggers after chasing a Survivor for 20 consecutive seconds.

Patch 2.1.0[editar | editar código]

  • Mechanics Change: now Token-based, each Token grants a stackable 5 % decreased cool-down on successful attacks.
    • Tokens are gained for each successful hit that is not dealt to the Obsession.
    • You can earn up to 8 Tokens or a total cool-down reduction of 40 %.
    • 4/3/2 Tokens are lost for attacking the Obsession.

  • The cool-down reduction does not include the approximately 0.33(3) seconds of swing wind-up time.
  • Tokens can also be gained/lost by attacks performed with a Killer's Power.

es:Deja lo mejor para el final